torsdag 25. mars 2010

Døden har ofte en årsak..

sounds.html.gifLøper rundt som en hodeløs høne. Enser ingenting.  Febrilsk leting i hodet etter de siste timers historikk.  Hvor, når, hvordan?  Når brukte jeg mobilen sist?  Murphys lov?  Hvorfor forsvinner ting når man aller minst trenger det?  Og hvorfor alltid meg?  Når skal jeg lære meg å holde orden?Puls, pust, og Panikk!
Lover herved at jeg alltid, ALLTID, til enhver tid skal vite hvor jeg legger ting.  Jeg skal får orden og oversikt.  Fra og med i dag..
Egentlig, innerst inne, er jeg et ordensmenneske. Det er bare akkurat nå.  Jeg er så fryktelig sliten. Og trett.  Det har absolutt ikke noe med at jeg er lett svimmel og distré.  Neida.  Bare vent.  Når jeg kommer ovenpå, da skal dere få se dame som har orden og oversikt!  Men først må jeg bare finne mobilen min, der alle avtalene min er lagret.  For den spiller "S.O.S" når jeg må huske avtaler.. Og hvis ikke mobilen min spiller " S.O.S" om avtaler - ÅH skrekk og gru..
Puls, Pust, Panikk...
Faen heller.
Hvor var jeg sist? Når så jeg den sist?  I vesken?  I gangen?  I bilen? Ja! I bilen. Åh nei. Den har falt ut..
Søren heller så skitten bilen er!


DER! Mobilen Min!! Hurra! Puh! Faren over!
Dette kan ikke være min feil..Hvorfor er det plass til mobiler mellom setene? Det er faktisk fryktelig frustrerende! Burde ikke bilprodusentene være sitt ansvar bevisst?  Noen har et problem.. Og det er IKKE meg!
Eller kan det være at.. jeg.. orden..distré..system, ....
sounds.html.gifKanskje døden har en årsak?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar